OPIS KURSU:
Unity i C# czyli kurs tworzenia gier komputerowych. Kurs ten to doskonały sposób na poznanie języka C# oraz jego praktycznego zastosowania. Od podstaw środowiska Unity i języka C# przechodzimy do tworzenia własnych, w pełni funkcjonalnych gier. Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo.
PROGRAM KURSU:
- Pierwszy kod
Podstawy C#, zmienne i inspektor Unity.
- Movement Component
Nauka pracy z metodami Input w Unity. Omówienie podstaw wektorów.
- Mouse rotation
Opracowanie komponentu mouse ratation do obracania obiektu.
- Collision
Kolizja i triggery w silnikach. Praca z tagami.
- Canvas
Praca z UI.
- Grafika
Praca z obrazem 2D (Sprite), Unity Asset Store, 3D.
- Animacja szkieletu
Praca nad animacją szkieletu bohatera za pomocą Animator i Animation State.
- Fizyka
Wprowadzenie do pojęcia fizyka. Opracowanie animacji skoku.
- Strzał
Tworzenie animacji strzału w grze. Praca nad fizyką oraz wektorami.
- Navigation Component
Praca nad nawigacją dla Agentów.
- Agent/EnemySpawn
Tworzenie Agentów w Unity. Praca z podstawową sztuczną inteligencją. Dodawanie obiektów `Spawn` dla `Enemy`.
- Koniec gry
Tworzenia mechaniki `GameOver`
- Animacja wektorami
Animacja obiektów.
- Dźwięki – cz1
Wprowadzenie w dźwięki Unity.
- Dźwięki – cz2
Dźwięki w Unity.
16 – 20. Projekt: wyścigówki
Wykonanie projektu gry typu wyścigówki z
21. – 24. Projekt: gra zręcznościowa
Wprowadzenie w dźwięki Unity.`
25. – 30. Projekt: gra przygodowa
Wprowadzenie w dźwięki Unity.`
Czas trwania kursu: od października do czerwca, min liczba spotkań: 30, spotkania raz w tygodniu 2×45 min
Tematyka realizowana na zajęciach może ulec niewielkiej modyfikacji, jest dopasowywana do Kursantów, ich poziomu wiedzy i zrozumienia danego zagadnienia.
DLACZEGO MY?
Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu zajęć z programowania dla dzieci i młodzieży
Jesteśmy również trenerami IT dla dorosłych
Jesteśmy twórcami scenariuszy i konspektów z zakresu programowania wykorzystywanych przez Nauczycieli na lekcjach w szkołach podstawowych i liceach, technikach
Stale uczestniczymy w szkoleniach poświęconych nie tylko tematyce programowania, robotyki (dzięki którym poszerzamy i odświeżamy wiedzę), ale i jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami w nauczaniu. Wierzymy, że dla dobrego trenera ważna jest nie tylko wiedza merytoryczna ale i wiedza związana z metodologią pracy z Uczniami.
Stawiamy na edukację opartą na empatii i zrozumieniu, po to by dzieci czuły się u nas dobrze i bezpiecznie, by miały odwagę zadawać pytania.
Programista nie koniecznie ma umiejętności trenerskie, Nauczyciel niekoniecznie ma umiejętności z programowania, my chcemy łączyć obydwie umiejętności.
Program zajęć jest programem autorskim opracowanym we współpracy z zawodowymi programistami oraz aktywnymi zawodowo Nauczycielami. Wszelkie prawa zastrzeżone – zabrania się kopiowania i wykorzystywania opracowania bez pisemnej zgody autorów. Prosimy o uszanowanie naszej pracy. CodeFun